Kagi
Google arama sonuçlarında ai'ı dayatmaya başladığında yeni bir arama motoruna geçmem gerekiyordu ben de Kagi'ye geçtim. Önce ücretsiz sürümünü denedim sonra 5 dolarlık sonra 10 dolar ve şimdi 25 dolarlık son paketi kullanıyorum. Arama sonuçlarında benim senaryomda Google'la aynı ya da daha iyi sonuçlar verirken 20 dolarlık api ücreti kadar ai'ı aboneliğim dahilinde kullanmama da izin veriyor.
Ayrıca Google'ınkinden kat kat daha iyi çalışan bir translate uzantısı, sevmediğim siteleri arama sonuçlarından gizleme ve ya sitelerin arama sonuçlarında daha üst ya da alt sıralarda görünmesini sağlayabilme; tercih ettiğim güvenilir siteleri arama sonuçlarımda ilk sıraya sabitleyebilme, ai ile oluşturulmuş içerikleri filtreleyebilme, sitelere girmeden özetlerini çıkarabilme, sitenin eski versiyonunu açabilme; arama sonuçlarını hazır ve ya kendi oluşturduğum lenslerle sınırlayabilme, banglerle internetteki her sitenin arama motorunu (Duckduckgo'dan sevdiğim forumlara kadar) kullanabilme gibi tonla özelliği var.
Ama bir sorunu var. Çok pahalı. O yüzden hadi işin daha derinine inelim...
Bu yazıyı burada bırakıyorum. Evet daha başlamadan bıraktım ve bu çok saçma neyse. Bırakıyorum çünkü bu bloga resim ekleme özelliği çok pahalıymış. Bu fiyata bir ghost bloğu barındırabilirim. Ben de öyle yapıcam. Finaller bittikten sonra :)